46 833-27-38 Budynek - A, 46 833 53 98 – Budynek B sekretariat@sp4-skierniewice.pl

Grupa uczniów z klas 6a, 7e i 8g uczestniczyła w trzydniowej wycieczce na południe Polski. Pierwszego dnia wyjazdu spacerowaliśmy po Krakowie i zwiedzaliśmy największe atrakcje miasta takie jak: Smok Wawelski, Wzgórze Wawelskie, Katedra na Wawelu, Wieża z Dzwonem Zygmuntowskim, Zamek Królewski, Okno Papieskie, Planty, Rynek Główny z Wieżą Ratuszową, Sukiennice, Kościół Mariacki.  Drugiego dnia pośniadaniu nasza grupa wyruszyła w Pieniny. Odbył się tam spływ pontonowy Dunajcem. W czasie spływu podziwialiśmy krajobraz najstarszego Parku Narodowego w Polsce. Pieniński Park Narodowy popularność zawdzięcza pięknej przyrodzie i niesamowitym widokom – poszarpanych, wapiennych skał, wąwozów, urwisk, zielonych łąk. Tego dnia wjechaliśmy wyciągiem krzesełkowym na górę i spacerowaliśmy wąwozem. Pogoda nam sprzyjała i zapewniła widok na wspaniałą panoramę Tatr, Pienin. Ostatniego dnia po wczesnym śniadaniu z niecierpliwością zapakowaliśmy bagaże do autokaru i ruszyliśmy do  Energylandii, gdzie poddaliśmy się szaleństwu korzystając z ekstremalnych atrakcji. Nad naszym bezpieczeństwem podczas całego wyjazdu czuwały nauczycielki: E. Azarkiewicz, M. Boryna, A. Okrasa, K. Anyszko.