46 833-27-38 Budynek - A, 46 833 53 98 – Budynek B sekretariat@sp4-skierniewice.pl

SZKOLNY KONKURSU

 na Projekt Medalu Jubileuszowego

100- lecie Szkoły Podstawowej nr 4 w Skierniewicach

rozstrzygnięty

Celem Konkursu było stworzenie projektu Medalu Jubileuszowego na 100- lecie Szkoły Podstawowej nr 4 w Skierniewicach.

Interpretacja tematu oraz technika  medalu była dowolna i zależna od woli osoby wykonującej projekt. Można było zaprojektować awers i rewers lub tylko jedną stronę medalu.

Na konkurs napłynęło łącznie 249 prac, głównie były to barwne projekty wykonane ręcznie w formacie A4, ale pojawiły się prace wykonane w drewnie, szkle, plastelinie,  tworzywie sztucznym oraz grafice komputerowej.

25 czerwca odbyło się posiedzenie komisji konkursowej, w skład której wchodzili pracownicy Szkoły Podstawowej nr 4 w Skierniewicach : dyrektor Barbara Karwat, wicedyrektor Renata Bornińska, nauczyciele – Paweł Legięcki, Jerzy Krokocki, Katarzyna Legięcka, pedagog Katarzyna Milczarek, pielęgniarka Bożena Pękala, pracownicy administracji – Ewa Koźbiał, Jerzy Jakubowski.

Jury dokonało wyboru najlepszych prac konkursowych :

I kategoria klasy 1-3,

1 miejsce- Karol Mińkowski  3b

2 miejsce –  Igor Grosch 3a

3 miejsce – Ewa Szymczak  2c

Wyróżnienia:        Marta Krokocka – 2c

Amelia Zarębska  4a (w poprzednim roku szkolnym 3a)

II kategoria klasy 4-7,

1 miejsce- Piotr Michalak kl. 7c

2 miejsce –  Liwia Heichman – 7a

3 miejsce – Aniela Nerka – 7d

Wyróżnienia:       

Bartosz Szturomski 6d

Dominik Majewicz 6a

Wiktoria Krawczyk 5c

III kategoria – osoby dorosłe (rodzice uczniów, absolwenci SP4)

1 miejsce- p. Małgorzata Grosch

2 miejsce – p. Joanna Krokocka

3 miejsce – p. Paulina Szymczak

Wyróżnienie:        p.  Katarzyna  Rutkowska

Praca Piotra Michalaka posłużyła jako inspiracja do wykonania oficjalnego medalu „Czwórki”, który zaprojektował nauczyciel plastyki Paweł Legięcki.

Uroczyste wręczenie nagród i wyróżnień odbędzie się podczas obchodów Jubileuszu Szkoły w dniu 26 października 2018r.

Skip to content